Hur bygger man ett starkt och hållbart varumärke i ”AI-åldern”?
Välkommen till vårt frukostseminarium den 31 maj där vår vd Ulrik Szokolay delar med sig av sina tankar och kunskaper om hur man praktiskt bygger ett starkt och hållbart varumärke. Frukostseminariet äger rum på Hetch i Helsingborg.
Hur ser vändningen i byggsektorn ut?
Den samlade bygg- och underhållsvolymen inom bostäder och lokaler har sjunkit med totalt 20...
För allas bästa – Kontorets roll i en värld av hybridarbete
Navet Analytics har tillsammans med Quilt AI på uppdrag av Wihlborgs, Fabege och Diös genomfört en...
Maskinentreprenörernas stöldrapport
Brottsligheten mot företag i entreprenadbranschen ökar kraftigt samtidigt som förtroendet för...
Maskinentreprenörernas konjunkturrapport
Rekordlågt stämningsläge i Maskinentreprenörernas konjunkturrapport från december 2023. Två gånger...
Är du vår nästa kollega?
Navet Analytics är specialiserade affärskonsulter med djup och bred näringslivserfarenhet i...